Työtehtävä täytetty: Varastovastaava/ajojärjestelijä Tampereelle

Kiinnike-Kolmio Oy on rakennusalan palvelemiseen erikoistunut kiinnikkeiden ja tarvikkeiden tukkukauppa
Toimitamme rakennusteknisiä kiinnitysratkaisuja, rakentamisen pienkoneita, työkaluja ja tarvikkeita. Edustamme kansainvälisiä, tunnustettuja merkkituotteita valmistavia yrityksiä sekä kapeisiin erityissektoreihin keskittyneitä pienempiä erikoistuotteiden valmistajia. Keskisuurena yrityksenä pystymme reagoimaan asiakkaidemme muuttuviin tarpeisiin nopeasti ja joustavasti. Kuulumme kansainväliseen Indutrade Groupiin, joka on toimintamme tukena tarvittaessa. Indutrade konserni toimii komponenttien ja järjestelmien maahantuonnissa ja myynnissä sekä omien tuotteiden tuotekehityksessä, tuotannossa ja markkinoinnissa. Toiminnan perustana ovat korkealuokkaiset tuotteet, kasvu yrityskauppojen myötä sekä voimakkaasti hajautettu organisaatio, joka pohjautuu erillisten yritysten yrittäjyyteen. Lue lisää Indutrade Groupista.

Olemme palvelleet valtakunnallisia rakennusliikkeitä vuodesta 1987 ja vuosien kuluessa toimintamme on kehittynyt koko Suomen kattavaksi kiinnikkeiden ja tarvikkeiden tukkukaupaksi. Haluamme kehittyä ja kehittää asiakaspalveluamme jatkuvasti, asiakkaidemme tarpeet huomioon ottaen. Lisätietoja yrityksestämme: www.kiinnikekolmio.fi

Haemme nyt sinua VARASTOVASTAAVA/AJOJÄRJESTELIJÄ vakituiseen työsuhteeseen Tampereen toimipisteeseemme

Varastovastaavana osallistut aktiivisesti päivittäiseen Tampereen varastomme pyörittämiseen sekä toimit varastotiimissä työnohjauksellisena henkilönä. Ajojärjestelijänä hoidat ammattitaidolla työmaajakeluiden aikataulutukset pakettiautollamme sekä rahtikumppaneiden kanssa yhteistyössä, eri puolille Suomea. Olet yhteyshenkilönä rahtiliikkeille ja hoidat kuljetusten järjestämisen kustannustehokkaasti ja aikatauluissa pysyen. Tehtävässä teet tiivistä yhteistyötä päivittäin myös myyntiedustajiemme kanssa ja odotammekin sinulta hyviä yhteistyötaitoja toimia niin sisäisten kuin ulkopuolistenkin sidosryhmiemme kanssa. Työskentely tapahtuu arkisin klo 7.00-16.00 välillä.

Odotamme sinulta aiempaa työkokemusta vastuullisista varastotehtävistä sekä kokemusta ajojärjestelijän roolista, myös rautakauppa-alan työkokemus katsotaan eduksi. Sinulla on hyvät organisointitaidot ja ohjaat tiimiä luontevasti omaa esimerkkiäsi näyttäen. Työ alkaa sopimuksen mukaan kesällä/alkusyksystä 2022.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja vastuullisen tehtävänkuvan sekä ammattimaisen tiimin tuen työllesi, kilpailukykyisen kuukausipalkkauksen sekä hyvät henkilöstöedut.

Lähde hakuun mukaan jättämällä CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen 22.6.2022 mennessä osoitteessa www.adecco.fi. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löytyessä. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccon rekrytointikonsultti Mira Perttula, 050 444 4418, mira.perttula@adecco.fi

niina.karjalainen@talenthunters.fi