TILAAMINEN KIINNIKE-KOLMION VERKKOPALVELUSTA – HELPPOA JA TEHOKASTA

Kiinnike-Kolmion digitaalinen tilausjärjestelmä on suunniteltu palvelemaan rakennusalan ammattilaisia ja yrityksiä, jotta tilaaminen olisi mahdollisimman tehokkaasta ja sujuvaa. Verkkokauppamme on räätälöity erityisesti sopimus- ja tiliasiakkaitamme varten. Verkkopalvelussamme asiointi edellyttää voimassa olevaa asiakastiliä.

KUINKA TILAAN VERKOSTA?

Verkosta tilaaminen on nopeaa ja vaivatonta. Seuraa näitä ohjeita:

1

Kirjaudu sisään: Siirry Kiinnike-Kolmion verkkosivuille ja klikkaa oikeasta yläkulmasta Kirjaudu-painiketta (pieni ukkokuvake). Syötä sähköpostiosoitteesi ja salasanasi.

  • Tarvitsetko tunnukset? Saat tunnukset asiakastilin avauksen yhteydessä. Jos sinulla ei ole vielä tiliä, siirry seuraavaan osioon Kuinka saan asiakastilin?

2

Selaa tuotevalikoimaa: Tutustu laajaan tuotevalikoimaamme osoitteessa www.kiinnikekolmio.fi/tuotevalikoima. Tuotteet on jaoteltu selkeisiin kategorioihin, mikä helpottaa etsimistä.

3

Lisää tuotteita ostoskoriin: Kun löydät haluamasi tuotteen, klikkaa sen kohdalta LISÄÄ OSTOSKORIIN -painiketta. Voit lisätä useita tuotteita ja muuttaa määriä myöhemmin. Digitaalisessa tilausjärjestelmässä hinnat eivät ole esillä, vaan määräytyvät aiemmin sovitun hinnaston mukaisesti.

4

Tarkastele ja lähetä tilaus: Kun olet valinnut kaikki tarvitsemasi tuotteet, voit siirtyä eteenpäin kahdella tavalla:

  • Näytä ostoskori: Klikkaa yläreunassa olevaa ostoskori-kuvaketta ja valitse NÄYTÄ OSTOSKORI. Tässä näkymässä voit vielä tarkastella tilaustasi, muokata kappalemääriä tai poistaa tuotteita.
  • Siirry suoraan kassalle: Klikkaa ostoskori-kuvaketta ja valitse suoraan KASSA. Syötä kassalla tilauksen perustiedot ja mahdolliset toimitukseen liittyvät ohjeet.

5

Tilauksen käsittely: Kun olet lähettänyt tilauksesi, sen käsittely etenee asiakkuustyypistäsi riippuen:

  • A) Sopimusasiakkaat: Tilauksesi käsitellään välittömästi ja se toimitetaan työmaallesi aiemmin sopimienne yksityiskohtien mukaisesti. Laskutus tapahtuu sovittujen ehtojen mukaisesti.
  • B) Tiliasiakkaat: Henkilökohtainen myyjäsi tai myyntiedustajasi ottaa sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Saat tarjouksen tilaamistasi tuotteista päivän hintojen perusteella. Voit tämän jälkeen hyväksyä tai hylätä tarjouksen.

Tilaukset laskutetaan aiemmin sovitun maksuehdon mukaisesti vasta, kun tavarat on toimitettu.

KUINKA SAAN ASIAKASTILIN?

Asiakastilin luominen on helppoa ja avaa pääsyn digitaaliseen tilausjärjestelmäämme:

1

Täytä tilinavauslomake: Siirry osoitteeseen www.kiinnikekolmio.fi/avaus-tilinavauslomake ja syötä sähköpostiosoitteesi. Saat pian sähköpostiisi hakemuslomakkeen, joka tulee allekirjoittaa digitaalisesti. Hakemuksen allekirjoittaneella henkilöllä tulee olla nimenkirjoitusoikeus yritykseen.

2

Hakemuksen käsittely: Käsittelemme hakemuksesi henkilökohtaisesti ja pyrimme tekemään sen mahdollisimman nopeasti. Saat käsittelyn jälkeen sähköpostiisi tunnukset Kiinnike-Kolmion tilausjärjestelmään.

3

Yhteyshenkilö ja jatkosopimukset: Kun tunnukset on luotu, myyntiedustajamme ottaa teihin yhteyttä tarjotakseen omaan asiantuntemukseensa perustuen, parhaat ratkaisut teidän toimintaanne tukemaan sekä sopiakseen teille räätälöidyt hinnat käyttöönne.

Henkilökohtainen myyjäsi/myyntiedustajasi on jatkossa aina käytettävissäsi kiinnittämiseen ja rakentamiseen liittyvissä asioissa ja kysymyksissä.